Technologiczne nowinki w restauracji Gary Babci Krysi
Przepraszam bardzo, co to będzie za urządzenie? Tak pytają nasi seniorzy patrząc na instalowany właśnie w płockiej restauracji Gary Babci Krysi, kiosk samoobsługowy. Kiedy wyjaśniamy o co chodzi słyszymy: – o to świetnie. Super pomysł. Bardzo dobrze, że u nas też mamy takie nowinki technologiczne. Będziemy mieli jak w Japonii – mówili nasi seniorzy, kiedy dowiadywali się jakie urządzenie instalujemy.
Do zastosowania tego rozwiązania przymierzaliśmy się już od jakiegoś czasu. Ale nasze plany pokrzyżowała pandemia i koronawirus. Niemniej jednak kiedy tylko można było zacząć powolutku wracać do normalności my wzięliśmy się za realizację naszych wcześniejszych planów. – Decydując się na wdrażanie nowych rozwiązań mamy na uwadze przede wszystkim komfort osób korzystających z naszych usług. A co za tym idzie utrzymanie jak najlepszej jakości naszej pracy. Tak jest i w tym przypadku. Kiosk samoobsługowy, rozwiązanie sprawdzone już w wielu miejscach gastronomicznych, gdzie pojawia się dużo klientów, ma przede wszystkim skrócić czas oczekiwania naszych klientów w kolejce. Tych klientów, którzy nie są członkami AS’a i chcą zamówić danie dnia, czy danie z karty, a przykładowo z racji zawodowych nie mają czasu na oczekiwanie w nieraz bardzo długiej kolejce. Często z tego powodu rezygnują z zakupu. Chcemy uniknąć takich sytuacji. I zapewnić szybszą ścieżkę złożenia i realizacji zamówienia bez oczekiwania na podejście kelnera do złożenia zamówienia, potem do płatności. Nasi członkowie korzystający z obiadów rabatowych będą korzystali z zamawiania i odbioru zamówień jak dotychczas z uwagi na to, że w systemie musi być sprawdzona karta członkowska uprawniająca do 50% rabatu na obiad – mówi Rafał Chmielewski, prezes Stowarzyszenia na Rzecz Wspierania Aktywności Seniorów AS. Dodając, że wprowadzenie tego rozwiązania, to satysfakcja dla klientów, ale również odciążenie personelu, czyli jednym słowem przyspieszenie procesu obsługi. Jest to znany, bardzo prosty wariant obsługi, mający sprawdzone zastosowanie w punktach gastronomicznych. Dający klientom swobodę zamawiania. Tu w kilku językach klienci znajdą pełną ofertę dań restauracji, czy informacje o promocjach przygotowanych przez nas danego dnia. Z gotowym zamówieniem klient będzie oczekiwał na informację od obsługi, że danie dla niego jest gotowe.